ColentinaCS
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.
ColentinaCS

 
AcasaAcasa  PortalPortal  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 INTER AFARAx(x(x(x(

In jos 
5 participan?i
AutorMesaj
DjToto
Admin
Admin
DjToto


Mesaje : 205
Data de înscriere : 06/03/2009
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeSam Mar 21, 2009 11:51 pm

Azi am intrat pe svr si era inter cu inca un admin lomea facea rush si el statea adik(sugea pla).....si io iam zis dc nu faci nimik si el a inceput sa ma injure poi bagamias toata pl in morti lui de copil fara vitor iam vb frm si el ce face aaa?..Dupaia mia dat kick am intrat si mia dat Ban io cred ca intrer e paralel cu adminu;)...Bft..Ma scuzati lome ca am vb urat mai ales sHoBo si TonNY..dar nu ma pot abtine cu asemenea fatalai pe svr;)
Sus In jos
http://www.yahoo.com
@L3X
Member
Member
@L3X


Mesaje : 112
Data de înscriere : 14/03/2009
Varsta : 37

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeSam Mar 21, 2009 11:56 pm

Intradevar DjToto are dreptate,eram si eu pe sv.Si mai era chiar si inside dak el a fost atent la toata faza poate sa iti confirme si el.Dupa ce k saracul de inter intra din an in paste pe sv,mai si sufera.Sa nu mai vb de forum k eu cel putin nici nu stiam k este admin.



SPER SA IEI MASURI SHOBO K TI-AM MAI SPUS SI EU CEVA ASEMATOR DESPRE ALT ADMIN
Sus In jos
dHp#[InSide]*cL
ColentinaCS Big FaN
ColentinaCS Big FaN
dHp#[InSide]*cL


Mesaje : 178
Data de înscriere : 24/02/2009

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeSam Mar 21, 2009 11:57 pm

Sad Sunt de acord cu DjToTo... InTer vb foarte urit pe srv de fiekare data...si nu face nimik kiar si el face rush...
Sus In jos
DjToto
Admin
Admin
DjToto


Mesaje : 205
Data de înscriere : 06/03/2009
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeSam Mar 21, 2009 11:59 pm

Daca nu se vor lua masuri impotriva acestui jucator fiind si admin...io ma retrag;)..
Sus In jos
http://www.yahoo.com
tonny
Admin
Admin
tonny


Mesaje : 198
Data de înscriere : 21/02/2008

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeDum Mar 22, 2009 12:21 am

urmeaza o conversatzie pe mess intre tONnY* shi Inter :


edditza: tony
edditza: cine plm e dj toto ala
edditza: pisamasi p mortii lui
edditza: (X

tONnY*: dc?
edditza: futui mortii masii
edditza: incepu sa ma injure

tONnY*: unde?
edditza: ii dadui si ban
edditza: pe server
Sus In jos
DjToto
Admin
Admin
DjToto


Mesaje : 205
Data de înscriere : 06/03/2009
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeDum Mar 22, 2009 12:25 am

Bai slobozimas in ciorba aia a ta de muci care tio face mata in fiecare zi saracu puli mele..luatias familionu in pl de la maimuta la om si de la mic la mare fmm...doamne sa ma injure asa pe degeaba el...SCUZATIMA DAR NU POT SA MA ABTIN CUM AM MAI ZIS:D...Bft
Sus In jos
http://www.yahoo.com
tonny
Admin
Admin
tonny


Mesaje : 198
Data de înscriere : 21/02/2008

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeDum Mar 22, 2009 12:36 am

Yo`s de parere k trb sa se ia masuri cu Inter !
Sus In jos
DjToto
Admin
Admin
DjToto


Mesaje : 205
Data de înscriere : 06/03/2009
Varsta : 32
Localizare : Bucuresti

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeDum Mar 22, 2009 12:37 am

Mam impakat cu Interneam inteles bft...vom fi admini in continuare daca mai vrei si shobo si tonny bft
Sus In jos
http://www.yahoo.com
tonny
Admin
Admin
tonny


Mesaje : 198
Data de înscriere : 21/02/2008

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeDum Mar 22, 2009 1:25 am

ne pare bine k totu` s`a rezolvat cu bine cheers cheers bft all shi vedetzi cum va intzelegetzi Smile TC !
Sus In jos
shobo
Admin
Admin
shobo


Mesaje : 292
Data de înscriere : 20/02/2008
Varsta : 33

INTER AFARAx(x(x(x( Empty
MesajSubiect: Re: INTER AFARAx(x(x(x(   INTER AFARAx(x(x(x( Icon_minitimeDum Mar 22, 2009 1:30 am

TOPIC CLOSED !!
Sus In jos
 
INTER AFARAx(x(x(x(
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
ColentinaCS :: Diverse :: Cos de gunoi-
Mergi direct la: